Friday, February 18, 2011

Ο Πόνος είναι Αδυναμία που Αφήνει το Σώμα

Τη μέρα που τα πάντα δε σήμαιναν τίποτα
Και όλο το σκοτάδι του κόσμου χύθηκε πάνω μου
Φέρε μου το μίσος σε όλη του τη δόξα
Και άστο να κάνει ό,τι είναι να κάνει μαζί μου

Τίποτα δεν κρατά πραγματικά για πάντα
Εκτός από την ανάμνηση της προδοσίας
Τον πόνο των ξηλωμένων συναισθημάτων
Το μοναχικό μούδιασμα της απόρριψης

Γι'αυτό καλωσόρισε τον πόνο
Θρέψου από αυτόν
Η άκαρδη χημεία, ο παράδεισος ενός ανθρώπου είναι η κόλαση ενός άλλου

Μη δώσεις την εμπιστοσύνη σου σε κανέναν
Ή αλλιώς δες την να καίγεται σα φλόγα
Καθώς η αγάπη και το αίμα μουσκεύουν το χιόνι
Παλεύεις ποιον να κατηγορήσεις

Η ζωή μου χτυπημένη, μερικές λέξεις, παρηγοριά από τη θλίψη
Ψιθυρίζοντας για τα λάθη μου

Ο πόνος είναι αδυναμία που αφήνει το σώμα
Πρέπει να πάρουμε το πιο πικρό σαν το καλύτερο
Ακόμα κι αν πνιγούμε ενώ καταπίνουμε
Τα πιο πολύτιμα μαθήματα είναι πάντα τα πιο δύσκολα
Και καθώς ο πόνος κυλάει, καινούρια δύναμη πρέπει να ακολουθήσει

Μετάφραση στίχων από το "Pain is Weakness Leaving the Body" των Stampin' Ground.

2 comments:

Ηλέκτρα said...

Τίποτα δεν κρατά πραγματικά για πάντα

ποσο απαισια αληθινο...
τιποτα δεν κραταει για παντα
τι αθλια λεξη το παντα...παραπλανητικη...υπουλη...στηναδυναμια της να γινει αληθεια μας

Mr.Fixit said...

Σωστή νομίζω. Τα ποτέ και τα πάντα είναι μόνο για πράγματα που δεν είναι αληθινά