Thursday, June 10, 2010

fakebook


Ένα κομμάτι βαθιά μέσα στην καρδιά μου κάτω από το σκληρό μου αντικοινωνικό φλοιό, μαζί με το αριστερό μου χέρι το οποίο είναι παραπονεμένο διότι δεν συμμετέχει στη σεξουαλική μου αυτοϊκανοποίηση, απαιτούν να κάνουν facebook.
Αυτά τα δύο μέρη του σώματος μου κάνανε ανταρσία. Το κομμάτι της καρδιάς μου, λίγο ευκολόπιστο παρασύρθηκε από τις υποσχόμενες ιστορίες των φιδεμπόρων-μισογύνιδων πως έχουν γαμήσει τις μισές γκόμενες στο προφίλ τους.Το μεν χέρι μου καθότι και “αριστερό” θέλει να περάσει στην πράξη και να τεντώνεται σε κάθε ευκαιρία κρατώντας την τελευταίας τεχνολογίας ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και να αποθανατίζει το μισό κεφάλι μου μαζί με άλλα μισά κεφάλια κοτσάροντας τη γενική λεζάντα: περάσαμε καλά στο/στη(επιλέξτε μέρος) μαζί με τις/τους(επιλέξτε κοινωνική ομάδα).

No comments: