Friday, January 2, 2009

Ναι ρε το blog δε γουστάρει άγιο Βασίλη, δε θέλουμε δώρο.


Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα αποσμητικά, οι κολόνιες, τα after-shave μυρίζουν έτσι?

Πώς έτσι θα μου πεις?

Σα να παίζεις σε διαφήμιση του axe θα σου πω, δηλαδή αυτή η μυρωδιά που είναι σαν σαμπουάν, μαλακτικό και βαρβατίλα μαζί. Κάτι σαν επίσημη ανακοίνωση ότι πλησιάζει αρσενικό. Δε θα μπορούσε αυτός που ευήβρε ετούτη τη μυρωδιά να την έκανε με γεύση μπανάνας και ωραία θα ήταν και θα είχε μέσα αναπαραγωγικό-σεξουαλικό υπονοούμενο.


Με παίρνει ένας μία μέρα στο κινητό μου τηλέφωνο-καθρέφτη και μου λέει ο παππού σας πιστεύει στο σοσιαλιστικό καπιταλισμό και στον αναρχικό εθνικισμό, λέω γιατρέ πόσο σοβαρό είναι το πράμα, τίποτα μου λέει μην ανησυχείτε απλά έχει νεκρωθεί ο μισός του εγκέφαλος.


Διέσχιζα το δρόμο και ακούω κάπου δεξιά μου και λίγο προς τα κάτω, ακουμπισμένος με πυτζάμες μια γνωστόφατσα, από αυτούς που πάντα κάποιον σου θυμίζουν πλάι σε έναν τσιμεντένιο στύλο-τηλέ-ρουφιάνο, να λέει: “βοηθήστε με μου κόψανε τη γλώσσα, βοηθήστε με μου κόψανε τη γλώσσα” Άμα μπορείς να δεις και να ακούσεις του απαντάω τι την θες την ομιλία? Έτσι είσαι πιο χρήσιμος στον καναπέ σου, στη γυναίκα σου και στα παιδιά σου.


Τελικά ο άγιος Βασίλης είναι κομμουνισταράς και χαρίζει παντού δώρα, παλιό σταλίνα που διαβάζει άπειρα μικρά χαρτάκια, ασφαλίτης που σε ρωτάει αν ήσουν καλό παιδί και καπιτάλας του κερατά, γιατί πες μου που τα βρίσκει τόσα λεφτά για να κάνει τα παιχνίδια, και γιατί έχει τα ξωτικά και τους ταράνδους με εποχιακή σύμβαση εργασίας τύπου ελαστικού ωραρίου.

No comments: