Tuesday, October 14, 2008

Σιωπηλή Συμφωνία



Σιωπή, σαν την πιο δυνατή μας φωνή
Από τότε, από πάντα
Η Σιωπή, σαν κομμάτι από το ξόρκι
Η Σιωπή που δεν ήταν ησυχία αλλά κραυγή.

Και μια συμφωνία που έγινε μουσική
Λέξεις που έγιναν νότες
Νότες από τα πλήκτρα της ψυχής.
Μια πόλη παρτιτούρα, μια θάλασσα καμβάς
Ένας κόσμος όγδοο θαύμα.

Είμαι εδώ κι ακούω-πάντα σε ακούω.
Φτάνει να μου τραγουδάς κάθε βράδυ για να κοιμηθώ
Πως "η αγάπη είναι μια πράξη από αίμα και ματώνουμε"
Φτάνει να είναι η συμφωνία μουσική.

Σε κάθε βήμα, κάθε κτίριο, κάθε παιδική χαρά
Κάθε τοίχος, κάθε γέφυρα, είναι δικά σου και δικά μου.

Κι όταν έρθει η στιγμή, γιατί μου πες πως θα 'ρθει
Θα κάνω την πόλη μια σταλιά και θα σε βρω
Ίσως να βγω φάντης -πάντα μπαστούνι- στο μετρό
Το 'χω ξανακάνει και ξέρεις πως μπορώ.
Ίσως γίνεις κύμα, στο μπαλκόνι μου να 'ρθείς
Το 'χεις ξανακάνει και ξέρω πως μπορείς.

Μόνο η φωτιά και τίποτα άλλο
Αυτή που θα μας κάψει ζωντανούς.
Γιατί δεν υπάρχει μέρος εδώ χάμω για τη δική μας τη φωτιά
Κι ούτε κανείς άλλος μπορεί να την αντέξει.

Μόνο η φωτιά και τίποτα άλλο
Αυτή του ονείρου που αξίζει να το ζήσεις
Αυτή που κάνει τη Σιωπή, κραυγή
Αυτή που αξίζει ζωές να χαραμίσεις.

Είμαι εδώ κι ακούω-πάντα σε ακούω.
Φτάνει να μου τραγουδάς κάθε βράδυ για να κοιμηθώ
Πάνω στο πιάνο, με δάχτυλα του έρωτα
Για σιωπηλά αινίγματα, για Ατλαντίδες και πισίνες στο σχήμα της καρδιάς.

No comments: