Tuesday, July 8, 2008

Life Gambler II



Ξυπνάω, ανοίγω τα μάτια, είναι πάλι απόγευμα, ένα ακόμη πρωινό καταναλώθηκε έτσι σα να μην υπήρξε ποτέ. Κάνω τον κόπο και σηκώνομαι λες και έχω κάτι καλύτερο να κάνω, δεν τολμάω καν να ανοίξω την τηλεόραση, φοβάμαι πια, φοβάμαι μη μου ρουφήξουν βίαια ότι μου απέμεινε, και το φυλάω καλά δεν έχω παράπονο. Πρώτη μου κίνηση κοιτάω τον καθρέφτη, ναι ναι αυτό το αντικείμενο λατρείας σαν μαγικό "artifact"(δε το μεταφράζω στα ελληνικά υπό το φόβο του fixit) όχι δεν έχω διάθεση ανάλυσης της ποιητικής εικόνας ενός καθρέφτη, το μόνο που βλέπω είναι στίγματα από οδοντόκρεμα. Κάτι σαλεύει στο στομάχι, το οποίο θυμίζει οργωμένο χωράφι. Α ναι θυμήθηκα τζιν λεμόνι ούτε ένα ουίσκι δεν μπορέις να πιεις πλέον, μας το κόψανε και αυτό, διότι τρομάζεις και στην ιδέα τι μπορεί να σου φέρουν παραγγέλνωντας ένα ουίσκι με πάγο. Για αυτό καταφεύγω στο τζιν ανακατεμένο με λεμόνι έτσι για να μην καταλαβαίνω αν είναι φόλα η όχι. Κάνω την χάρη στον εαυτό μου να φάω κάτι πριν πιω καφέ έτσι για να με κρατήσει. Νιώθω ωραία έχοντας φάει και πίνοντας καφέ σ' αυτό το σημείο πιστεύω ξεκινάει η μέρα μου, πια μέρα δηλαδή άρχισε ήδη να σκοτεινιάζει. Μία περίεργη αίσθηση άρχισε να γίνεται αντιληπτή, κάπως πρέπει να τζογάρω, συνήθισα να σπάω την μονοτονία αυτής της πόλης ποντάροντας στρογγυλά πλαστικά κομμάτια.

-Τα ρέστα μου.

-Τα βλέπω.

9 comments:

Mr.Fixit said...

You know I'm born to lose/so gambling is for fools/but that's the way I like it baby, I don't wanna live forever....

Amhn.

Egrapses.

telegkefalos said...

"...φοβάμαι μη μου ρουφήξουν βίαια ότι μου απέμεινε, και το φυλάω καλά δεν έχω παράπονο..."

Δύσκολο πράγμα να κρατάς αυτό που σου απέμεινε για να μην στο ρουφήξουν. Το κρατάς για σένα, δεν το διαπραγματεύεσαι, δεν το τζογάρεις.

Και αντί γι' αυτό, ίσως, ποντάρεις με μικρά, στρογγυλά, πλαστικά κομμάτια.

Puppet_Master said...

polu swstos telegefalos.den exw na pw kati allo :)

hasapi grammata said...

ολα παρτίδες αν το καλοσκεφτείς. Καλώς ή κακώς, σημασία τελικά έχει το παιχνίδι το ίδιο και όχι οι παίκτες.

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... said...

καλησπερα κι απο μ'ενα.....δεν μπορω να πω κατι γι'αυτα που γραφεις....ειναι λιγο δυσνοητα για μ'ενα...δεν εχω κατι να πω....

Puppet_Master said...

kalhspera ekath.efxaristw pou me diavazeis padws :)

✿ margarita said...

Aυτο που θα σου αφήσω φεύγοντας απο είναι.....τα ρέστα μου!!!!


καλή εβδομάδα
puppetmasteraki μου!! :)

Unknown said...

Yπάρχει ένα μικρό κομμάτι μέσα στον καθένα μας αδιαπραγμάτευτο.
Ωστόσο το ρίσκο είναι επιθυμητό για να σπάσουμε το τείχος των χασμουρητών.

Εγώ έχω όρεξη και γι' άλλες παρτίδες...ρίχνω πρώτος ναι;

:)

Περιμένω και το 3ο μέρος...

Puppet_Master said...

kalh evdomada edelweiss.samael tha ta poume apo septemvrh na teliosoun k oi diakopes :)